Magyarországon az EGB 43. előírásának és a 2005/84-es kormányrendelet értelmében autófólia a következő korlátozásokkal helyezhető el a gépjárművek üvegfelületein:
- Hátsó szélvédő és két hátsó oldalsó üveg: tetszőleges sötétségű, ám AF - engedéllyel (figyelem 2008 - tól nem H - engedélyt ad ki a hatóság) rendelkező autófólia telepíthető.
- Első oldalsó ablakok: min. 70% látható fényáteresztéssel és AF engedéllyel rendelkező autófólia telepíthető. A műszaki vizsga alkalmával az üveggel együtt kell megfelelnie a 70%-os kritériumnak.
- Első szélvédő: min. 75% látható fényáteresztéssel és AF engedéllyel rendelkező autófólia telepíthető. A műszaki vizsga alkalmával az üveggel együtt kell megfelelnie a 75%-os kritériumnak. A szélvédőre a napellenző vonaláig fényvédő csík tetszőleges sötétségben telepíthető.
Mivel az első oldalüvegek gyárilag színezve vannak (kék, vagy zöld), ezért már egy kicsit is sötét fólia átlépi a 70%-os határértéket. Vagyis minden olyan autó, aminek az első oldalsó üvege fóliázva van, nagy valószínűséggel nem engedélyezett.
A biztonsági fóliát gyakran alkalmazzák. Ha betörik az ilyen fóliával ellátott üveget, az ugyanúgy széttörik mint a hagyományos üveg, csak a fólia teljesen egybentartja a lapot. Ennek keretes ablaküvegeknél van előnye, hiszen az egyben maradt lapot a tolvaj nem tudja kinyomni, az üveg a helyén marad. A ragasztott üvegekre pont ezért nem szoktak biztonsági fóliát rakni, nincs értelme. (ragasztott üveg: általában az első és hátsó szélvédő ilyen, nem keretben van, hanem a kasztnira ragasztják rá a gyárban, a körben található fekete raszteres csík ragasztós aljával).
A fóliázott autóból a kilátás egyáltalán nem zavaró, kicsit sötétebb a külső környezet mint normál esetben, de ez néha még jól is jöhet. A belátásvédelem 50%-os fényáteresztéstől látványosabb, a 35% és a 20%-os fényáteresztő képességű már kezd sötétedni, de csak a 10% és az 5%-os nyújt megfelelő védelmet a szomszéd autóból bámulók ellen.